Reply
MITÄ TEILLE KUULUU?
Toni-Kwan
view post Posted on 12/8/2008, 04:53Quote

Utente cancellato

Tervehdys vain kaikille.

Ajattelin tässä aloitella uuden aiheen ja osuvasti keksin otsikoksi, että mitäs teille kaikille kuuluu? Bändihän on pidellyt tässä keikkataukoa jo jonkin aikaa, joten ei ole sitten päässyt näkemään oikein ketään, eikä ole oikein kuullutkaan kuin muutamasta.

Mulle itselle kuuluu hyvää, aika kuluu töitä paiskiessa lentokentällä (kyllä, siellä minä teidän laukkuja heittelen). Mukavaahan siellä on, mutta toisaalta toinen jalka vetäisi takaisin tien päälle. Koska kyllä rundilla on aina mukavaa.

Mut ei sen enempää minusta, toivottavsti joku jaksaa kertoa omia kuulumisiaan.

view post Posted on 14/8/2008, 12:25Quote

i love you though you hurt me so
A_STARA_STARA_STARA_STAR

Group: Member

Status: Offline: ultima azione eseguita il 21/7/2009, 01:38

Hmm. Minäpä aijonkin vastata tähän, vaikka tuskin ketään kiinnostaa minun kuulumiset.

Aloitetaan vaikka siitä, että nykyään olen työtön. Eikä asiat siitä kovin parane, maanantaina lähden opiskelemaan itseäni tarjoilijaksi että pääsen töihin johonkin kivaan räkälään ja saan joka ilta kuunnella pubiruusujen karaoketulkintoja mitä ihanimmista suomihiteistä ! :drink:

Mitäs muuta ? Jaa, no kävin rippikoulun tänä kesänä ja pääsin maailman ihanimman poikalapsen kummiksi.
Olen myös löytänyt uutta jännitystä elämääni, varsinkin automatkoille. Harrastan nimittäin nykyään rakkaribongausta (jos joku ei tiedä mikä tämä kyseinen jalo laji on, vierailkoot osoitteessa http://turunseudunrekisterikilpinumerotark...joidenklubi.com )
Piakkoin pitäisi myös muuttaa pois äitin nurkista, pyörimään pojan nurkkiin.
Muuten elämäni onkin samalla mallilla kuin ennen, tosin en enää angstaa niin paljoa ja muutenkin elämä tuntuu nykyään paljon kivemmalta kun muutama vuosi sitten. On ihan kivaa välillä seisoa omilla jaloilla. :jump:

Edited by Nanna* - 15/8/2008, 13:58

love is for dreamers
love is for believers
love is for losers

love is for suckers

image

P_MSG P_EMAIL P_WEBSITE Top
view post Posted on 16/8/2008, 01:23Quote

impossible.
A_STARA_STARA_STARA_STAR

Group: Member

Status: Offline: ultima azione eseguita il 21/1/2009, 13:21

kappas.

itsellenihän kuuluu hyvää aina välillä. tällä hetkellä huonompaa, koska kaksilahkeiset ovat perseestä ja suomikin on aika tylsä paikka.

viime vuonna mr. leto kutsui lontoossa, joka oli worth going. lontoossa vietinkin sitten suht paljon aikaani viime vuonna, sekä muuten vaan hengaillen, että au pairina. oli mahtavaa unohtaa suomi hetkeksi. ei sillä, että se olisi auttanut, qstock palautti aika hyvin mieleen juttuja.

maija tyttösen kanssa olimme pienellä amerikan tourilla joulukuussa, joka hyvin paljolti muutti elämäni. joka taasen johtaa alussa mainitsemaani asiaan.

kuten nanna, työtön olen myös minä. toivottavasti en kauaa, sillä lontoo houkuttelee taas. myös maailman parhaaseen paikkaan, eli las vegasiin olisi tarkoitus lähteä JOSKUS. eli tänä vuonna.

ikävöin usein kiertueiden angstausmeininkiä, erityisesti muistelen lämmöllä ahistaa -07 touria : )))

Edited by babyhanna - 11/9/2008, 16:53

when the show is over
and it's empty everywhere
it's so hard to face going back alone.

--

you take my hand and pull me next to you, so close to you

thanks for the memories.

P_MSG P_EMAIL Top
yohanna
view post Posted on 18/8/2008, 10:32Quote

Utente cancellato

Jaahas. Mulle kuuluu tosi hyvää. Opiskelen oikeustiedettä, olen töissä yhdessä asianajotoimistossa ja jouluun asti olen yhden opiskelijamusikaalin tanssivastaavana. Eipä sit oikein muuta.. Elämä hymyilee.
Ja vanhoista ajoista puheen ollen, itse kaipaan eniten ehkä kesää 03. : )

Pia-
view post Posted on 2/9/2008, 17:05Quote

Utente cancellato

Tässä pitkästä aikaa TDIC -levyä kuunnellessa ajattelin vilkaista tälle suunnalle, vähän on kirjotuksia tullut lisää sentään. Uuden rekisteröitymisen vuoksi ajattelin tulla verestelemään muistoja ja lukemaan ihmisten tarinoita tänne :)

Vastataan nyt kysymykseen.. Jäin tossa myös työttömäks, elikkäs valmistuin painajaksi (offset) ja Jyväskylässä ei töitä pahemmin ole, ei silti oikein vielä raaskis hakea töitä muualtakaan -kyllä sitä kerkee.

On sitä kaikkea kerennyt kyllä tapahtua, kun miettii, että kuinka sitä itsekin juuri pyöreitä vuosia täytin.
Joskus tuli haaveiltua ihan muusta kuin tästä mitä on nyt saavuttanut elämässä. Onnellisena työttömänä avoliitossa elellen.

Perjantaina laivalle vanhempana ja viisaampana!

Toivottavasti joskus vielä kuitenkin pääsis kokemaan keikkanne :P

Edited by Pia- - 4/9/2008, 11:53

4 replies since 12/8/2008, 04:53

Reply

load
Fast reply

Enable emoticons
Clickable Smilies
Show All

Nickname:      Email: