Reply
Hello kansalaiset!, new boy
fogel
view post Posted on 28/10/2004, 15:09Quote

Utente cancellato

Sain itteni tännekkin laitettuu. Oon siis uus täällä.
Jee, melkein 16 vee. [/CODE][/QUOTE]

Eve
view post Posted on 28/10/2004, 17:22Quote

Utente cancellato

Mors!

RePsU
view post Posted on 28/10/2004, 18:35Quote

Utente cancellato

hiphip sekä hurraa. minä tylsyyttäni tänne tarinoin. huomenna koittaa kyllä big day,kirmaan heti koulusta kauppaan ostamaan sinkkusen ja kuuntelen sitä sitten hymy korvissa ja pyörin helsingin kaupoissa. jees. uuh. kaipaan livekwania,palion.

and if there ever should come that day,you'll be in my arms,if you feel low. <3

fogel
view post Posted on 28/10/2004, 20:17Quote

Utente cancellato

Mors!
Huomenna kyllä free recordin kautta, saa viimein sen kauan venatun singlen viel kun pääsis keikoille rehaan..!

X'Nedra
view post Posted on 10/11/2004, 21:56Quote

Utente cancellato

Minä myös uusi täällä... Kolmetoistavuotias tyttö Helsingistä.. Kwania olen kuunnellut pari vuotta, loistavaa musiikkia.
Pitääpä koittaa muistaa tännekin kirjoitella sitten.

Raah. Huomasin vasta tänään uuden levyn ilmestyneen, vaikka olenkin sitä kovasti odottanut. Ja sitten oli tietysti pari euroa liian vähän, jotta olisin saanut sen. Tyypillistä. Pitää koittaa saada rahaa jostain.

Edited by X'Nedra - 10/11/2004, 22:00

Mallu
icon1  view post Posted on 11/11/2004, 19:34Quote

Utente cancellato

Vihdoin pääsin tännekin kirjottelemaan!! eli Wie geht´s??

Mallu
view post Posted on 11/11/2004, 19:36Quote

Utente cancellato

Tulipas se liian pienellä no tää on varmaan parempi.. I hope so...[/COLOR][/SIZE][/FONT]

X'Nedra
view post Posted on 12/11/2004, 14:07Quote

Utente cancellato

Mikset vain muokannut edellistä viestiäsi? Sinulla meni muuten sulut vähän sekaisin.

-IINA-
view post Posted on 6/1/2005, 01:02Quote

Utente cancellato

CITAZIONE (alinA_92 @ 27/10/2004, 16:49)
CITAZIONE (-IINA- @ 16/10/2004, 01:00)
CITAZIONE (alinA_92 @ 12/10/2004, 09:52)
MoiGGah....!!!!!!.... MiNä ooN uuS TääLLLä oLeN 12W. MiNKä iKäSiä Te ooTTe??????????? TyKääN KWaaNiSTa ....aLoiN TyKKää KWaNiSTa MaKaSiiNeLLä Ne oLi NiiiiiiiiiiiiiiiiN HyWiä!!!!!!!!!!!!! Ja TiDJaNee oN ToSi ZöPö......... :sonfiga:

Hei! on erittäin mukavaa että sinäkin olet tänne liittynyt, mutta voisitko koittaa pärjätä ilman tuota teinix-murretta. Tokihan se on joskus (krömh, hankala nyt muistaa että milloin, mutta varmasti joskus...) hauskaa, mutta pitemmän päälle se ÄRSYTTÄÄ. Kiitos. ja se oli vain minun mielipiteeni :madsun:

Niin ja tere tulemast Tidi
:respect:

No KuuLe eT Sä Mua Voi MääRääTä!!!!!!!!!!!!!

Jaa, jos en voi sua kuulemma määrätä, niin minneköhän olet jäänyt TeiniXisi kanssa. Ei sillä että kaipaisin.

Bitteri
view post Posted on 24/1/2005, 19:43Quote

Utente cancellato

Juup. Eli oon Nina, tänä vuonna 16 vee ja asustan Jyväskylässä, keskellä Suomee siis. Tykkään eniten Rasmuksesta ja perässä roikkuu heti Kwan, Uniklubi, Negative ja muut kivat bändit. Pitää mainita myös Apocalyptica ja Avrilin tuotanto. Jag gillar <3
Hmm..sitten. Tykkään paljon kavereistani, kamerasta, musiikista, hamsteristani ja suklaasta <3 Ilman niitä ei voi elää.
Siinä kai tärkeimmät.

~~Star~~
view post Posted on 28/7/2005, 10:35Quote

Utente cancellato

Heippsan! Elikkäs mäkin oon uusi! Oli pakko kirjottaa just tähän, ku Tidjankin kirjotti
Juuh, oon 16 vuotias tyttönen täältä Neuvottomasta!

Jashiko
view post Posted on 15/3/2007, 21:23Quote

Utente cancellato

hyah no oon mäki periaatteessa uus ku oon liikkunu täällä niin vähä aikaa mut tota. eikait tässä.

view post Posted on 30/1/2009, 23:50Quote

Junior Member
A_STAR

Group: Member

Status: Offline: ultima azione eseguita il 8/2/2009, 02:40

nomoi kaikille, uus olen täällä : DD tykkään foorumeista, joten tänneki piti siis tunkea :--D eli tyttö 15 vuotta, asuu espoossa ja tällasta..

P_MSG P_EMAIL Top
42 replies since 11/10/2004, 23:06

Reply

load
Fast reply

Enable emoticons
Clickable Smilies
Show All

Nickname:      Email: